Hyderabad

Just nu målar jag mig igenom två dagar, jag håller på å lär mig lite mer om art therapy. Jag är grymt nyfiken på andvändningen av detta i socialt arbete och skulle lätt vilja lära mig mer om det, visar sig i framtiden om det blir så.
Imorrn direkt efter kursen avslutas så återförenas jag och TÅG för sista gången här i Indien. Jag ska ju hem också, men jag ser det som en resa. Vi blir borta i en vecka så ingen data med tror jag inte. Jag har förhoppningar på en intressant vecka, vi ska lära oss mycket om religioner och konfliktlösning mm. Får väll skriva en radda sen när jag kommer hem. Detta är det sista, mina vännor, som jag gör i Indien. Sen när jag kommer hem på söndagen nästa vecka så har jag bara några dagar av poolslappande, avslutningsmiddagar och avsked kvar. Sen är jag HEMMA, jag längtar så. Samtidigt är det skrämmande hur fort tiden har gått. Bla bla bla, jag måste hem å packa. Ser inte fram mot värmen, det ska tydligen vara ännu varmare där eftersom det ligger längre in i landet samtidigt som det blir att täcka sig ännu mer med tanke på att det tydligen är som en islamistisk liten "fristad" som Pakistan en gång i tiden ville ha.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Snart är du hemma! Tänk så fort tiden går =)

2011-04-11 @ 10:08:59
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0