Bränd

Har inte många roliga uppdateringar, vet inte varför jag skriver =) Vi skulle som jag tror att jag skrev ha haft en liten tvådagars kurs måndag och tisdag som blev inställd. Det betyder ledighet men det betyder också att det är sista ledigheten fram tills det är två dagar innan hemfärd eftersom vi får klämma in minikursen senare. Det kommer att bli ett tight och stressigt schema nu from ons, bara att köra på.

Jag vart röd som en kräfta vid poolen igår, jag kunde inte ligga vid någon pool idag så jag har bara lallat runt på Punes gator tillsammans med Emma som vart lika röd som jag =)

Aloe vera har vart min bäste vän hela dagen lång





Jag bjuder också på två klantbilder, jag tappade ut hela vår frukost youghurt, den lyckades dock landa åt rätt håll. Det roligaste är att jag gjorde en repris idag. Denna gång med en smoothie inne på The body shop, jag lyckades inte fånga denna händelse på bild och tur var väll aknske det för jag log inte lika mycket då =)



Kommentarer
Postat av: Malin Emelie Holm

hej vännen min. så kul att läsa om dig ovh jag blir verkligen imponerad, att du är tuff har jag ALLTID vetat men nu kommer du alltid förbli en supercooling i mina ögon. förstå vilket psyke du kommer ha efter det här! en obäddad säng eller lite fartränder i kalsongerna kommer du aldrig höja på ögonbrynen för (obs. inget hon har hävdat att hon gjort tidigare) men poängen kommer nog fram =) jättekul iaf att du är på hemfärd och ska bli otroligt kul att träffa dig och höra på alla oändliga historier du kommer bära med dej hem =) ta hand om dig nu så ses vi snart. kramar dig!

2011-04-06 @ 21:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0