Antligen en dag ledig!

Har precis avslutat veckan pa Muktangan, rehabiliteringscetret for missbrukare. Harlig vecka, jag har haft en harligt kannsla varje dag jag har lamnat stallet. Har en kannsla av att denna vecka kan ha bjudit pa det mest strukturerade sociala arbetet som vi kommeratt fa se har nere. Lart mig sjukt mycket (en mening jag sager nastan varje dag by the way!)

Imorrn ar var forta hellediga dag pa tva veckor, sa den ar efterlangtad! Vet inte hur den kommer att se ut, det andra jag vet ar att vi ska ata ute i kvall. jag ska ata KOTT och dricka en kall cider. Jag har haft rediga cravings efter kott, har inte kakat det pa tre veckor nu sa det ska bli fint att satta tanderna i!

Igar skulle jagha spelat statist i en film. Vi blev uppraggade pa gatan och kande oss ganska speciella anda tills vi fick reda pa att scenen skulle utspela sig pa en flygplats och de behovde turister. Helt plotsligt sa kande jag mig inte sa utvald eftersom vi typ ar de ana utan indiskt utseende i denna stad. Inte skulle jagha fatt nagra repliker heller, kande mig mer som en riktig filstjarna nar jag tillslut, vanligt men bestamt tackade nej. Prioriteringar ar viktigt har i livet for att inte stessa upp sig i onodan ;0

hah

Tistad nasta vecka ska vi resa ivag i sammanlagt tio dagar, vi ska hinna med bade Thane och Mumbai (Bombay). Vetinte om jag kommer att kunna skriva under den tiden, det visar sig. Skriver iaf nagra rader och slanger ut lite bilder innan jag drar.
 
Ha en bra helg alles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0