Orkeslösa dagar

Dagar fyllda med huvudvärk, feber, dålig aptit,, och så lite hemlängtan och plugg i massor på det hela. Inte ska jag klaga, det lät väldigt gnälligt det där. Men bättre har jag mått. Hoppas på att pigga på mig lite tills semestern, det här duger ju inte!

Fredag kväll bär det av, nr till goa för att möta upp malin, kära malin. Jag lägtar så, ska bli underbart med lite semester mitt i såhär. Sen när jag kommer hem är det inte ens fem hela veckor kvar. Knäppt vad tiden har gått fort. 

Saknar Freddy,. 

En skön handledning hade jag igår. Lakshmi, handledaren och hon som håller i projektet är en så himmla inspirerande människa, en stor förebild.
Älskar drivna människor som har en så himmla stor passion för vad de gör. En sån är hon, Himmla skön och avslappnande att prata med, hon har så mycket klokt att komma med!  

Skriver mer imorrn el fre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0