SEMESTER

Ikvall drar vi pa semester och jag har en alldeles underbar kannsla i hela kroppen, har aterhamtat mig ganska sa percis lagom i tid. Det ar mitt pa dagen har i Pune, Malin sitter i ett plan pavag ner, jag har just atit pa favvorestaurangen har precis intill internetcafeet. Det ar det indist restaurang, ser inte mycket ut for varlden, ganska sunkig, lite fluger och plaststolar,, men ojoj sa god mat de har!

Ska dra en frappe snart och sen hem och packa det sista med musik i oronen fran dagens mp3 infop!

So happy!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Skönt att höra att du är på bättringsvägen och att de nu är dags för semester! Tänk så fort tiden går.



Tycker du & Freddy är så duktiga! Jag hoppas att detta kommer göra att ni vet ännu mer vart ni har varandra och blir starkare som ett par. Jag hade ALDRIG klarat av det ni gör just nu =) KRam

2011-03-04 @ 11:41:47
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: kusin rebecca

Ha så kul på semestern! var rädda om er. kram

2011-03-04 @ 18:42:11
Postat av: Emma

Halloj. Fina bilder :). Hoppas du njuter av din semester nu. Sjalv har jag 8 veckor kvar, tiden gar fortare an man tror. OM en vecka drar vi upp till bergen, mitt i no where :). Ha det sa bra. Kram

2011-03-11 @ 04:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0