kött, worldcup vinst, härligt sällskap, god dricka och poolchill

Dessa härliga ingredienser har jag toppat gårdagen och denna dag med. Igår spelade Indien worldcup i cricket, och de vann. Ni kan tänka er vilken folkfest! Vi började gårdagskvällen med käk på Hardrock där vi även hoppade runt och gapade lite tilsammans med alla galna indier som firade vinsten. Sedan tog vi oss till ett ställe cirkus 10 min därifrån men som pga fullproppade gator istället tog 45 minuter att ta sig till. Det var en helgalen kväll, hade sjukligt kul. Idag har vi vart lediga och jag har passat på att jobba på brännan och nu sitter jag lite lätt rödbränd och sippar lite cola light =) Helskön dag. Imorrn skulle vi ha påbörjat en art theraphy kurs men kursledaren hae åkt på magsjuka så vi får morgondagen off också, too bad. Sjukt att nästan tänka att det var lite skönt att det hände, jag är verkligen slut i huvudet så det är en välbehövlig extra leig dag.

Jag kände mig fin i mitt ny inshoppade linne, dock ingen lyckad kortkväll =/





Kommentarer
Postat av: Emma

Halla. Haftiga grejer ni far gora. Sjalv har jag 5 veckor kvar har i Peru. Men pa lordag har vi en vecka for att turista lite, det ska bli skont. Vi hores. Skot om dej. Kram

2011-04-03 @ 23:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0