Lazy days

MMh, vi har härliga dagar nu, praktiken på super intressant och sådär lagom kort så att man hinner med massa annat kul om dagarna, sånt är inte fel! JAg snorar mig dock igenom hela dagarna, inte kul i värmen. Jag tröstar mig men långa fikastunder, benvaxning, pedikyr och lite shopping. Idag valde jag ut tyger till två klänningar som jag lämnat in för uppsyning. Resultatet återstår att se, vi bor ju inte direkt i en turist stad och skräddarna vi hittade syr typ bara indiska kläder så det tog ett bra tag innan vi var överens om hur klänningarna skulle se ut. Hehe, spännande, kan bli hur bra som helst eller en big flopp, its India =)

Börjar sakta förbereda mig för hemfärd nu, hjärnan ställer lite smått in sig på Sverige. Det jag längtar mest efter förutom personer är: den rena luften, att få slippa svettas och känna sig fräsch, god mat som bara kan intagas i sverige, goda drinkar och vin, min underbara säng, kläder som inte är indiska, utekväll hemma, spotify, snabbare internet, en stabilare mage, skogspromenader, godis, jaa, listan kan göras lång. MEn som sagt är det mest personer som är saknade, de andra bekvämligheterna har jag börjat sakna nu på senare tid. Mycket som bara finns att avnjuta i Sverige. Får passa på att ägna de sista tre veckorna här till sånt som bara kan avnjutas i Indien. 
Kram kram

 


Kommentarer
Postat av: kusin rebecca

VI saknar dej också!!

2011-04-01 @ 21:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0