Hett och blött

Det är 40 grader varmt här nu, och jag vet inte om det är så mycket att vara avis på. Det är sjukligt torrt och soligt och man vill inget annat än att flämta vid en pool el liknane. Men nej, iställer arbetar vi på hårt. Idag slutade vi halv sex fast shemat sa fyra. Ibland kan man inte låta bli att bli lite irriterad på indiernas slappa inställning till. Men vad gör man, biter ihop och svettas lite till! Ska tala om att jag aldrig har svettats så mycket i stillasittande ställning i hela mitt liv. man har seriöst stora blöta fläckar i rumpan, på låren och på ryggen, inte smartaste valet att välja beiga byxor dagen till ära =) Gud vad vi skrattar, jag förstår inte hur man kan svättas så mycket som vi gör.

Jag har dessutom rört ihop schemat, trodde jag hade full koll men jag skyller på värmen. Denna vecka är vi på en kristen NGO som sammarbetar med många stroa organisationer runt om i Pune. vi ska bara vara i Red light en av alla dessa dagar, blir fyra mer senare.

Har kommit igång med att gå nu på kvällarna, riktigt skönt och välbehövlig blåsning av skallen!
Nu jäklar, ska köra hårt nu sista tiden här nere. Vågen visade att jag rasat kilon, peppade mig att loosa några till.


Kommentarer
Postat av: sarah

ja vet hur det känns att svettas som en gris, (fast det inte är plusgrader ute) ;) hehe känner medlidande :)

2011-03-24 @ 16:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0