nope



Nu knasar sig internet här på cafeet. Jag får unte ut mer bilder och magen börjar kurra. måste ta en paus från datan för att dra å käka!

Mer bilder en annan dag. Här på bilden gjorde vi entre till slummet. Glömde säga att scener från Slumdog millionaire spelats in från detta område.

måste dela med mig av reseplanerna också inför semestern. I stort ska vi, jag Suada och Malin =)=), ta oss från norra Goa ner till Kerala, har kikat ut några stopp på vägen som ska vara grymma. Det kommer att bli toppen!

ChingChing



Kommentarer
Postat av: Nadja

Spännande att semestern närmar sig för er, har inte tiden gått otroligt fort?? Kram

2011-02-27 @ 19:56:50
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: amanda

Tiden har gått så ofattbartfort. Väl tillbaka från semestern är det inte ens fem hela veckor kvar tills det är dags att sätta sig på planet hem igen. både skönt och inte att det går så fort. har ni flyttat ännu? kram

2011-03-02 @ 08:18:46
Postat av: Lotta o Hasse

Hej Mandis

Det är så spännande att läsa dina inlägg, så otroligt mycket du får vara med om. Vi har just kommit hem från en vintersemester, vilka kontraster...Oj vad tiden går fort, snart är du hemma igen. Va rädd om dig. Tusen kramar från

Lotta o Hasse

2011-03-06 @ 20:41:31
Postat av: Sarah

Oj insåg nu att jag hade missat att läsa några inlägg..Ha det så bra på semestern nu och tänk vad fort tiden har gått egentligen :) snart är du hemma igen, saknar dej Kram & spark från oss :P

2011-03-07 @ 11:11:48
Postat av: Melissa

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2011-07-12 @ 21:00:37
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0