Home sweet home, Pune.

För sista gången har jag nu kommit tillbaka till Pune efter den sista resan här i Indien, iaf för denna gång. Alltid lika skönt att komma hit tycker jag. Hyderabad har vart härligt, ännu en ny sida av Indien. Riktigt stooor stad, 10 miljoner invånare. Värsta mixen av människor och religioner, häftigt att se. Har lärt mig grymt mycket om alla möjliga religioner och lite till. Vart runt och kollat på div religiösa, heliga och spirituella platser.

Kom fram imorse och drog direkt till poolen för att lapa lite sol. Just nu känner jag mig bara stressad. Jag har massor med saker kvar jag vill göra innan jag kommer hem samtidigt som det pirrar i hela magen inför hemresan. Jag har massa tråk rapporter kvar att skriva innan tisdag som är sista dagen på praktiken. Det känns så tråkigt på någe vis att det är så många saker som det är sista gången för de här dagarna. Men jag är sjukligt nöjd med hela den här resan. Jag är så glad för allt som jag har fått möjlighet att göra och se. Jag är glad för alla nya och härliga människor som jag har lärt känna och jag är så nöjd med mig själv och min egen utveckling..

Jag ska försöka knyta ihop allt jag har vart med om på ett bra sätt dom här dagarna =)

Snart sitter jag på planet hem och jag kan inte fatta det riktigt, ska bli så kul att se alla igen. Ett tag kändes det som om jag aldrig skulle komma hem, samtidigt som tiden har gått så himmla snabbt (som jag säker skrivit hundratals gånger förut)
KRAAAM!


Bajs på spåren


Kärleksparet delar på sötsaker efter en födelsedagsmiddag



Hamburgerlunch utanför en moske, kvinnor fick inte gå in.

Har tyvär inga mer bilder å bjuu på, kameran dog medan jag laddade in i datan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0