Dagarna rinner iväg..

Det är med en skräckblandad förtjusning jag nu inser att det är mindre än fyra veckor tills det är dags för hemfärd. Visst längtar jag hem, speciellt nu när man vart borta så länge och hemfärden är inom sikte. Men jag försöker verkligen ta tillvara på var enda minut här nere, jag vill inte slösa tiden på att längta hem så jag försöker verkligen njuta av sista tiden nu, njuta så som jag gjort hela resan hittills.

Denna vecka har vart härlig, och jag har träffat massa intressanta människor och organisationer som gör ett hästjobb. Igår var vi på ett HIV hem och dagen tillbringades på en skola för barn som inte har föräldrar som har råd att ha sina barn i skolan. personalen har sån jäkla passion för de arbete som de utför och de inspirerar något så enormt! 

De ger stora intryck dessa barn, fasen vad glad man känner sig efter att ha träffat dem, lekt och prata med dem. Finns det något finare än att se barn lyckliga!




Imorrn Redlight första gången. Blir mer sen nästa vecka. Vi ska till en sönhetssalong, låter knäppt men jag ska skriva mer om den imorrn när vi vart där. 

Förutom praktiken så tränar jag på. Vi har också hunnit med lite annat som bio, färgfestival, födelsedagsfirande och massa mys på kvällarna.

Nedan ser ni en pigg tjej, såhär känner jag mig varje kväll innan jag intar ryggläge på min madrass =)

Ciaoo!


Kommentarer
Postat av: Lotta o Hasse

Hej Mandis!

Träna!!!Orkar du det i värmen?? Vilka härliga bilder du har tagit. Det låter som du har varit med om en hel del. Barnen på bilderna ser så glada ut men jag förstår det när de har träffat dig, en tjej som inte "bangar" för lite lek och kul.

Va rädd om dig!

Kramar

Lotta o Hasse

2011-03-25 @ 18:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0